- Пачатак будаўнічай дзейнасці – сакавік 1962 года, з азербайджанскай чыгункі перадыслакаваўся на ст. Ліда Будаўніча-мантажны поезд №169. У лютым 1963 года загадам начальніка Беларускай чыгункі БМП-169 «Дарбудтрэста» быў перадыслакаваны са станцыі Ліда на станцыю Віцебск.
- У 1984 годзе МШЗ створана Праектна-прамысловае –будаўнічае аб'яднанне (ППБА) у склад якога ўвайшлі БМП-169, 367, 760, 391, 354, 761.
- Дзяржаўнае прадпрыемства "Дарбудмантажтрэст" створана ў адпаведнасці з загадам начальніка Беларускай чыгункі ад 28.12.1994 г. №119н.
- У адпаведнасці з загадам начальніка Беларускай чыгункі ад 29.10.1999 г. №126н дзяржаўнае прадпрыемства «Дарбудмантажтрэст», зарэгістраванае выканкамам адміністрацыі Кастрычніцкага раёна г. Мінска рашэннем ад 29 чэрвеня 1997 г., №61 у рэестры дзяржаўнай рэгістрацыі за №1164/2, рэарганізавана ў форме далучэння да яго дзяржаўнага прадпрыемства «Минвнедтех». У адпаведнасці з загадам начальніка Беларускай чыгункі ад 01.11.1999 г. №128Н і па ўзгадненні з Мінгарвыканкамам ад 13.09.2000 г. дзяржаўнае прадпрыемства «Дарбудмантажтрэст» перайменавана ў Будаўніча - мантажнае рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства «Дарбудмантажтрэст» Беларускай чыгункі.
- ААТ «Дарбудмантажтрэст» (далей – Грамадства) створана на падставе загаду Дзяржаўнага камітэта па маёмасці Рэспублікі Беларусь ад 20.12.2010 № 466 шляхам пераўтварэння Будаўніча-мантажнага рэспубліканскага ўнітарнага прадпрыемства «Дарбудмантажтрэст» Беларускай чыгункі ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь аб прыватызацыі дзяржаўнай маёмасці. Таварыства з'яўляецца правапрыёмнікам будаўніча-мантажнага рэспубліканскага ўнітарнага прадпрыемства «Дарбудмантажтрэст» Беларускай чыгункі. законодательством Республики Беларусь о приватизации государственного имущества. Общество является правоприемником Строительно-монтажного республиканского унитарного предприятия «Дорстроймонтажтрест» Белорусской железной дороги.
Перыяд ажыццяўлення будаўнічай дзейнасці-60 гадоў.